Hit Handlu

O plebiscycie

Hit Handlu w nowym wydaniu

Hithandlu

Jak od 20 lat tak i tym razem oddajemy głos tym detalistom, którzy decydują o doborze przynajmniej części asortymentu w swoich sklepach.

I jak zwykle współpracujemy merytorycznie z instytutem CMR oraz na nasze zlecenie firma badawcza Brain Lab przeprowadza wywiady z ponad 1000 (tysiącem!) detalistów z całej Polski.

Ale na tym podobieństwa z poprzednimi edycjami się kończą.

W nowej formule plebiscytu odkładamy na półkę dobrze znane bestsellery, aby zbadać wyłącznie nowości, które zostały wprowadzone na rynek w ostatnich dwóch latach. Dowiemy się, które z nowych produktów najchętniej zamawiają i będą zamawiać detaliści i dlaczego, a także który z producentów oferuje im największe wsparcie sprzedażowe. To dwa kluczowe obszary, które
decydują, czy nowość stanie się najlepiej rotującym produktem w kolejnych latach. Sonda będzie przeprowadzona w aż 54 kategoriach produktowych.

Do badania preferencji detalistów dodajemy również cztery nowe kategorie dla firm z sektora usługowego (banki, ubezpieczycieli, telekomy oraz firmy motoryzacyjne).

Na tym nie koniec i naszych „nowości”. Zmiany pojawią się także w sposobie przyznawania nagród. Pierwsza pula zostanie przyznana przez właścicieli i kierowników sklepów tradycyjnych, jednak będą też nagrody, które wręczą przedstawiciele kanału zarówno nowoczesnego, jak i tradycyjnego oraz eksperci związani z rynkiem FMCG. Powołane przez organizatora jury wybierze spośród zgłoszonych produktów te, które wyróżniają się innowacyjnymi rozwiązaniami np. w zakresie opakowania, komunikacji czy składu, dopasowaniem do danej generacji klientów czy kreatywnością. Będzie to 10 nowych kategorii z zakresu szeroko pojętych działań marketingowych.

Dla producentów ten plebiscyt to różne możliwości zaprezentowania detalistom ‒ przedstawicielom handlu tradycyjnego i nowoczesnego ‒ swoich produktów. To też szansa pozyskania od nich informacji, co sądzą na temat produktów czy jakiego wsparcia potrzebują w ich odsprzedaży. To również okazja na pokazanie nietuzinkowych, a nierzadko spektakularnych działań towarzyszących wprowadzaniu nowości na rynek i budowania dystrybucji.

 

Wyniki plebiscytu ogłosimy podczas uroczystej gali w maju 2023 r., z której relację wraz z obszernym raportem merytorycznym i listą zwycięzców opublikujemy na łamach magazynów „Handel” i „Media Marketing Polska” oraz we wszystkich serwisach online wydawcy.

Zapraszamy do udziału w Hicie Handlu!

Wszystkie informacje dotyczące zgłoszeń oraz kategorii znajdują się w regulaminie.

Zgłoś prace

Zgłoszenia przyjmujemy do 31 marca 2023

Pozostało 0 dni, 0 godzin
Zgłoś prace

Gala wręczenia nagród – 24 maja 2023.

Szczegóły – wkrótce!

 

Partnerzy

Pozostali partnerzy

Kontakty

Kontakt w sprawie zgłoszeń do plebiscytu:

Monika Łojek
tel. 728 364 676
monika.lojek@media.com.pl

Anna Piskorz
tel. 784 647 068
anna.piskorz@media.com.pl

Nataliia Giermuda
tel. 664 769 030
nataliia.giermuda@media.com.pl

Dawid Miedziocha
tel. 608 283 030
dawid.miedziocha@media.com.pl

Kontakt techniczny w sprawie zgłoszeń:

Dawid Pluta
tel. 22 514 65 65
dawid.pluta@media.com.pl