O plebiscycie
Hit Handlu w nowym wydaniu
Jak od 20 lat tak i tym razem oddajemy głos tym detalistom, którzy decydują o doborze przynajmniej części asortymentu w swoich sklepach.
I jak zwykle współpracujemy merytorycznie z instytutem CMR oraz na nasze zlecenie firma badawcza Brain Lab przeprowadza wywiady z ponad 1000 (tysiącem!) detalistów z całej Polski.
Ale na tym podobieństwa z poprzednimi edycjami się kończą.


W nowej formule plebiscytu odkładamy na półkę dobrze znane bestsellery, aby zbadać wyłącznie nowości, które zostały wprowadzone na rynek w ostatnich dwóch latach. Dowiemy się, które z nowych produktów najchętniej zamawiają i będą zamawiać detaliści i dlaczego, a także który z producentów oferuje im największe wsparcie sprzedażowe. To dwa kluczowe obszary, które
decydują, czy nowość stanie się najlepiej rotującym produktem w kolejnych latach. Sonda będzie przeprowadzona w aż 54 kategoriach produktowych.
Do badania preferencji detalistów dodajemy również cztery nowe kategorie dla firm z sektora usługowego (banki, ubezpieczycieli, telekomy oraz firmy motoryzacyjne).
Na tym nie koniec i naszych „nowości”. Zmiany pojawią się także w sposobie przyznawania nagród. Pierwsza pula zostanie przyznana przez właścicieli i kierowników sklepów tradycyjnych, jednak będą też nagrody, które wręczą przedstawiciele kanału zarówno nowoczesnego, jak i tradycyjnego oraz eksperci związani z rynkiem FMCG. Powołane przez organizatora jury wybierze spośród zgłoszonych produktów te, które wyróżniają się innowacyjnymi rozwiązaniami np. w zakresie opakowania, komunikacji czy składu, dopasowaniem do danej generacji klientów czy kreatywnością. Będzie to 10 nowych kategorii z zakresu szeroko pojętych działań marketingowych.


Dla producentów ten plebiscyt to różne możliwości zaprezentowania detalistom ‒ przedstawicielom handlu tradycyjnego i nowoczesnego ‒ swoich produktów. To też szansa pozyskania od nich informacji, co sądzą na temat produktów czy jakiego wsparcia potrzebują w ich odsprzedaży. To również okazja na pokazanie nietuzinkowych, a nierzadko spektakularnych działań towarzyszących wprowadzaniu nowości na rynek i budowania dystrybucji.
Wyniki plebiscytu ogłosimy podczas uroczystej gali w maju 2023 r., z której relację wraz z obszernym raportem merytorycznym i listą zwycięzców opublikujemy na łamach magazynów „Handel” i „Media Marketing Polska” oraz we wszystkich serwisach online wydawcy.
Zapraszamy do udziału w Hicie Handlu!
Wszystkie informacje dotyczące zgłoszeń oraz kategorii znajdują się w regulaminie.

Zgłoś prace
Gala wręczenia nagród – 24 maja 2023.
Szczegóły – wkrótce!
Kontakty
Kontakt w sprawie zgłoszeń do plebiscytu:
Monika Łojek
tel. 728 364 676
monika.lojek@media.com.pl
Anna Piskorz
tel. 784 647 068
anna.piskorz@media.com.pl
Nataliia Giermuda
tel. 664 769 030
nataliia.giermuda@media.com.pl
Dawid Miedziocha
tel. 608 283 030
dawid.miedziocha@media.com.pl